Service & Reparatie

Voor onderhoud en reparatie van uw fiets kunt u bij ons terecht in onze professionele enhoogwaardig uitgeruste werkplaats. In zowel Oostzaan als Landsmeer zijn onze vakkundige monteurs op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en volgen steeds nieuwe trainingen om er voor te zorgen dat zij alle reparaties op de juiste wijze kunnen uitvoeren.

We denken graag met u mee in eenpassende oplossing voor uw reparatie of onderhoud. Voor de E-Bike motoren van BOSCH, SHIMANO,YAMAHA (GIANT) en BAFANG zijn wij officieel erkend Service Center. Daarnaast staan we met veel (internationale) leveranciers in contact en hebben we een groot assortiment onderdelen en smallparts direct op voorraad.

Werkplaats afspraak

We streven er naar dat u uw fiets niet langer dan nodig hoeft te missen. Het is altijd raadzaam een afspraak te maken zodat we de werkzaamheden kunnen inplannen in onze werkplaatsagenda en waar nodig de voorbereidingen voor de reparatie kunnen treffen.

Via onderstaand formulier kunt u de afspraak inplannen. Omschrijf in onderstaand formulier zo duidelijk mogelijk wat er aan uw fiets mankeert. Dan kunnen wij beter inschatten hoe lang de reparatie duurt en wat de kosten zijn.

Bedankt! Je reparatie aanvraag is ontvangen.
Onze werkplaats neemt zo snel mogelijk contact met je op om de reparatie in te plannen.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Dral Garantie Plan (DGP)

Indien u een fiets heeft gekocht in één van onze winkels, krijgt u 2 jaar na aanschaf een aanbod ter deelname aan het Dral Garantie Plan (DGP).

Wij bieden u hiermee de mogelijkheid om uw garantietermijn met drie jaar te verlengen. Alle voorkomende gebreken zullen gedurende 3 jaar kosteloos door ons worden gerepareerd (geen arbeidsloon).

Hierdoor kunt u er op vertrouwen dat, bij enige storing of andere reparatie, u snel en kosteloos zult worden geholpen.

Veel gestelde vragen

Het kan natuurlijk altijd zijn dat u nog vragen heeft. Wij hebben de belangrijkste & veel voorkomende vragen alvast voor u beantwoord:

Hebben jullie een leenfiets beschikbaar?

We hebben een vloot van meerdere leenfietsen, en proberen u waar mogelijk te voorzien van een leenfiets. Wel is het raadzaam om hier van tevoren over te bellen, zodat we kunnen kijken wat de mogelijkheden zijn.

Repareren jullie ook fietsen die niet bij Dral Fietsen zijn gekocht?

Ja, waar mogelijk zoeken we de beste oplossing om de fiets toch te repareren – onafhankelijk van het feit of de fiets bij Dral Fietsen is gekocht.

Repareren jullie ook scooters of (gemotoriseerde) steps?

Nee, wij repareren geen motorvoertuigen anders dan elektrische fietsen en bakfietsen.

Wanneer kan ik het beste langskomen voor een servicebeurt behorende bij de aankoop van mijn fiets?

Op zaterdagochtend hebben we de tijd de servicebeurt aan uw nieuw gekochte fiets uit te voeren. Klaar terwijl u wacht!

Heeft u nog een andere vraag?

Schroom niet om ons een andere vraag te stellen! Klik op de contact button om met ons in gesprek te komen. We helpen u graag verder!

Leenfietsen

Wij beschikken over leenfietsen die u kunt kosteloos kunt gebruiken tijdens uw reparatie. (op basis van beschikbaarheid). Onze groene, herkenbare fietsen garanderen uw mobiliteit tijdens de reparatie van uw fiets.

Haal & Breng service

Indien u niet in de gelegenheid bent de fiets bij ons te brengen, kunt u gebruik maken van de Haal & Breng Service (Oostzaan). Op woensdagen & vrijdagen rijdt onze servicebus door de regio om fietsen op te halen of weg te brengen.

Ons tarief is EUR 15,00 voor het halen & brengen van uw fiets in de regio Zaanstreek/Amsterdam-Noord. Bel of mail ons gerust om de mogelijkheden met ons te bespreken.

Wij werken met de meest gerenommeerde merken